Unyk: Oare Fyzje SjongFestival

30 maart 2019

Unyk: Malletband en Fanfare Harmonie Weidum smite de lapen gear en bringe in jûnfoljend muzykspektakel nei it Weidumer stadion.

26 artysten, dik 45 slachwurkers & blazers en in hiele bulte hits: Stilsitte is gjin opsje!

"Yn it wykein fan 11 en 12 maaie sil yn Weidum it Oare Fyzje SjongFestival holden wurde. De muzykferiening Harmonie Weidum, dy’t it organisearret, hat al hiel wat ûnderfining mei grinsferlizzende optredens lykas Weidum Slaat Troch, Koperdieven, Memories of a Nightclub en de bernefoarstellingen Hennie de Heks & Rôversguod."

Kaarten bestelst hjirre

It Oare Fyzje Sjongfestival wurdt mei mooglik makke troch:
Studio Smids, HD Studio, Doarpshûs Weidum, Sjongerij Weidum, Patrick Kramer Lightning Designer, DansWil, Vedt, Janneke de Boer Tekst & Kommunikaasje, PDF-Grafie, Stichting Siebolt Foundation, Gemeente Ljouwert, Fonds Bolsward-Dronrijp (1993), Lammert Koopmans Stichting, P.W. Janssen's Friesche Stichting, Stichting Ritske Boelema Gasthuis & Poiesz Supermarkten & Poiesz Supermarkten.