Valentijn...

14 februari 2020

Laat muziek iedere dag je 𝒱𝒶𝓁𝑒𝓃𝓉𝒾𝒿𝓃 zijn!
Oude 𝓁𝒾𝑒𝒻𝒹𝑒 roest niet: Haal je instrument uit de wilgen en schuif aan, inclusief beruchte derde helft!

Starters, zij-instromers of herintreders; wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste muzikanten, muziekliefhebbers of 'partners in crime'!
Muziekvereniging Harmonie Weidum e.o. bestaat uit een fanfare en een malletband. Uniek, want onze malletband is één van de laatsten van Friesland. Een malletband, iets compleet anders de drumband van voorheen, bestaat uit zowel melodisch als percussie slagwerk. De toevoeging van melodisch slagwerk maakt het grote verschil en staat garant voor een zeer complete band, veelzijdige muziek en aangename klanken. Bijzonder uitdagend ook voor onze leden; ze bespelen allemaal diverse instrumenten! Onze fanfare speelt in de 4e divisie en is naast op concoursen en festivals te vinden op de meeste uiteenlopende plaatsen. Misschien wel het allerleukst zijn onze (gecombineerde) themaconcerten, kom anders langs en beleef het zelf!